vrijdag 27 maart 2015

Alle begin is moeilijk....

inmiddels wel de foto aangepast ....
Mijn eerste blogbericht....met een foto die niet geheel goed is geplaatst. Tja het is nog even wennen voor mij. Maar goed ergens begin je en hopelijk wordt het dan beter.
Net als dit borduurwerkje van wol. Gevonden in de kringloopwinkel in het dorp. Niet helemaal hippe kleurtjes vond ik. En dus heb ik het bruingele eraf gehaald en ben hem nu aan het upcyclen naar een moderner werkje. Ik hoop dat ik het resultaat kan laten zien in beter geplaatste foto's.
Het half afgemaakte borduurwerkje kostte € 1,50 er zit nog wat wol bij. Hopelijk voldoende om het mooi af te werken. Daarna maak ik er waarschijnlijk een kussentje van.
Verder heb ik aardig wat projecten liggen waarin ik wat creativiteit in heb gestoken en daarnaast nog wat werkjes die wachten op een betere bestemming. Er komt dus zeker een vervolg-blog.

XX L

Geen opmerkingen:

Een reactie posten