dinsdag 21 april 2015

Ikea Hacker?

Er bestaat een site waarop je vele Ikea Hacks kan vinden. Eigenlijk is het een site met tips and trics. Daar geven mensen hun eigen draai aaan de kant-en-klare producten van de Zweedse onderneming en delen dat met elkaar en de wereld.

Of ik nu ook een Ikea Hack heb gedaan? Ach misschien een kleintje maar. Hele poos geleden - kan zomaar een jaar terug zijn - vond ik deze lap stof in de kringloopwinkel. Op een kleine rol dus er zit nog behoorlijk wat op.




Ik was aan het kijken op de blog van Sew Natural Sew Natural Blog waarop een blog staat over een makkelijke boodschappentas. Eigenlijk staat er een link naar een gastblog van haar op Natuurlijkdurvendoen.nl
Met de naai tips op Sew Natural en By Miekk ( lukt niet om een directe link te plaatsen...maar via Sew Natural link hierboven kan je ook op de blog van By Miekk komen ) was het tasje zo klaar.
Ik heb wel de stof dubbel gedaan, zodat de tas wat steviger is en ook de binnenzijde de mooie print heeft,

Blijkt dat ik toch nog wel een hacker ben...wie had dat ooit gedacht?

XX L

Psje Het leek wel of het woordje "hack" er voor zorgde dat ik regelmatig uit de blog werd gegooid en dat de links niet te plaatsen waren....uhhh?







1 opmerking: