zondag 5 april 2015

Vilt creaties

Vandaag Pasen, een rustige dag. Heerlijk!

Een paar vilten creaties die ik al eerder had gemaakt wil ik nog even laten zien:
 

Twee medailles voor Koningsdag. 
Het patroon is van Jitdesign en is gratis te verkrijgen. Even kijken onder het kopje FREE in de webshop van www.jitdesign.nl
Super leuke webwinkel met leuke viltpakketten. Alhoewel ze nu meer overgaat op patroonbladeren....
Verder een hartje, vilt met stof en geborduurd. Naar een idee van Handwerkjuffie. 
Via winterse hartjes kom je direct op de blog van Handwerkjuffie. Een blog die ik graag bezoek. Wow....ik wou dat ik zo goed kon haken, breien en bedenken als dat zij dat kan. Ook altijd zeer leuk en hip gestyled op en met foto's. 
Het poesje is een hip en handgemaakte sleutelhanger geworden van mijn eigen hand. Ergens op het internet wel een inspirerend idee / plaatje gevonden. Maar ik weet niet meer waar....de snorhaartjes heb ik van visdraad gemaakt. Ooit een keer gekocht in de kringloop. Het belletje is eigenlijk een kraaltje. Menig poezenliefhebber valt de leuke sleutelhanger op. Ik heb er nog maar een bijgemaakt.
 
 
Circa 10 cm hoog.
 
Voor meer informatie over het kopen van deze poezen sleutelhanger...stuur mij maar een berichtje.

De vulling voor veel spullen haal ik vaak uit de gratis kringloopknuffels die ons hondje wel eens sloopt. Zo heeft zij eerst speel plezier en ik daarna knutsel plezier. 

Het witte kerstboompje is gemaakt door een vriendin van mij...eigenlijk door haar man. Ook al is het Pasen, het geheel is nu nog steeds makkelijk en tijdloos te gebruiken. Namelijk als display voor mijn maaksels. Zoek voor meer info over het boompje en andere door Aline zelf gemaakte creaties op Facebook CreAline.

XX L

1 opmerking:

  1. Hey... wat leuk om mijn hartje bij jou weer tegen te komen! Je maakt leuke dingen, het gaat vast goedkomen met je blog. En wat betreft een haakles, dat kan altijd. Stuur me maar een mailtje, dan spreken we iets af: info@handwerkjuffie.nl Groetjes, fijne avond, Stéphanie

    BeantwoordenVerwijderen