maandag 15 juni 2015

De tijd vliegt....

Soms vliegt de tijd zo snel voorbij...dat je vergeet te bloggen. Instagram is zoveel sneller en ook wel heel makkelijk. En zo ongemerkt zag ik op mijn Instagram dat ik best wel wat creatieve dingen gemaakt.
Een klein overzicht hieronder van de dingen die ik af hebt gemaakt of die wachten op een "doorstart" of de prullenbak.
Heb voor mezelf een leuke slinger gehaakt en deze hangt inmiddels aan de parasol...daar wordt je vrolijk van. Voila deze is af!
Verder een bloemenslinger gehaakt voor een jarige. Door wat tijdgebrek maar een kleine slinger gemaakt. Maar het is klaar. Kaartje kwam bij de kringloopwinkel vandaan.
Zo tussen door haak ik af en toe wat om de (kartonnen) onderzetters van de Hema. Op zich zijn ze al leuk en fluoriserend maar ach ik merk dat ik steeds meer die bonte kleurtjes ga houden. Dus dat is een tussendoor-en-krijg-ik-echt-wel-af-project.
Verder heb ik nog veel onafgewerkte projecten....waarvan ik ook eigenlijk niet weet of ze de eindstreep gaan halen.
Een hexagontasje, daar heb ik wel superzin in dus daar ga ik nog wel mijn best op doen. Is nog wel een behoorlijke uitdaging. De sleutelhanger van mini-granny-squares gaat het denk ik niet halen.

Een leuke uitdaging ... Hexagon tasje haken
Mmm dit wordt het denk ik niet......

Ach het is niet erg om zo af en toe een projectje te schrappen....hou ik misschien nog wel tijd over!
XX L

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen