zaterdag 31 oktober 2015

Te veel om op te noemen

Eindelijk tijd voor een nieuw blogbericht. Het was druk de afgelopen periode. Te veel om op te noemen! Werk slokt een groot deel op. Zodra er vrije tijd is steek ik die in het huis aan kant houden en aan haken. Heb al wel weer het een en ander af. Volgers op Instagram zijn hiervan als eerste op de hoogte...maar goed moet ik dan wel of niet bloggen. Toch maar wel! Dus we pikken de draad weer op.

Ik ben gelukkig ook druk geweest met creatieve dingen. Zoals swappen. Je maakt een leuk zelf gemaakt pakketje voor een ander. je weet niet wie wie heeft. Dat word bekend gemaakt op een vastgestelde dag. Leuk is als je een leuke foto en reactie plaatst op je Instagram. Het geheel gebeurd dus op Instagram en je kan dan de feed / profiel bekijken wie je hebt toegewezen gekregen. Best spannend en ook wel raar om de foto's van een onbekende te scannen op wat diegene mogelijk leuk zou vinden. Ik had mee opgegeven voor 2 swaps. De eerste was een kleinere swap....madewothloveswap...ik moet zeggen ik vond die heel relaxt. Iedereen was lekker bezig en ik had het idee dat er minder druk op lag. Niet zo prestatiegericht...veel hakers...kleurrijk. Althans dat was mijn conclusie. De swap die ik vandaag heb afgerond was voor de Instaswap2015falledition....veel meer deelnemers. Iets minder hakers, veel zwart-wit. Nou ja ik had me er voor opgegeven dus gewoon lekker begonnen. Ik laat daar de volgende keer wat meer van zien. Nu is het nog niet handig om dit in een blogbericht te plaatsen.

Wat had ik gemaakt voor de eerste swap. Ik geloof wel een beetje veel...te veel om op te noemen.

 



Een gehaakte etui, een gehaakt armbandje, geurzakjes bedrukt met flockfolie en voorzien ban lavendel uit eigen tuin. Ik had ook wat superleuke items gevonden in de kringloopwinkel. Dus het was lekker om alles te verpakken. Ik had hiervoor al een tijd geleden papieren boterhamzakjes gevonden bij de Jumbo. Bedrukt met stempels was dit een mooi effect. Wat lekkers erin doet het altijd goed. Mijn swapmaatje was er eeg blij mee en dat vond ik het allerleukste eraan.

Zelf kreeg ik ook een leuke swap terug. Meer met papier decoratie...en leuke scrabble letters die waren verwerkt tot magneetjes. Hoe kom je erop.
super mooie kaart en nog veel meer

Het principe van een swap is geven...en ik hou daarvan.

Ik hoop mijn goede voornemen om wat blogberichten te plaatsen ook te kunnen uitvoeren. Er is immers nog veel om op te noemen.

XX L

2 opmerkingen:

  1. Leuk om je blogbericht te lezen en te ontdekken dat je ├╝berhaupt een blog hebt ;-). Ik vond de Instaswap2015falledition ook minder.. Althans mijn maatje was heel lastig. Maar we hebben ons best gedaan! Spannend wat we gaan krijgen! Ik ga je vanaf nu in de gaten houden, hier op je blog. Op instagram deed ik dat al! Veel plezier morgen met je pakje openen!

    Liefs Jolanda (Jaja_haakt) X.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha lieve Jolanda....tja het leek me wel leuk om te bloggen. Ben er nog niet handig in hihi zag net dat er veel te grote foto's in deze blog stonden. Ach al doende leer ik. Je swap zal vast goed ontvangen zijn. Ik heb nog een pakketje ontvangen...wie weet morgen. En jij? Lieve groet XX Lin

      Verwijderen