woensdag 22 juni 2016

Bolletjes om te knuffelen

Een tijdje terug was ik bij de boeklancering van het boek "Haak je Happy" van Lisanne Multem. Lisanne heb ik ooit een keer ontmoet op de KreaDoe in Utrecht. En dus was het een logische stap om bij dit speciale evenement aanwezig te zijn en leuk was het. Het werd gehouden bij Echtstudio in Alphen a/d Rijn. Wat een heerlijke winkel zeg.
Even terug naar het boek, het is een boek met haaksels voor de kinderkamer, maar deze haaksels kunnen ook ingezet worden voor andere kamers. Het boek is smaakvol en in de favoriete kleuren van Lisanne opgemaakt. Je krijgt en kleur- en haakinspiratie van.
Vind meer over Lisanne en haar boek op Draad en Praat

Doordat je in zo'n heerlijke omgeving bent, ontmoet je mede Instagrammers, wat is dat gezellig zeg. Dus een paar gezichten achter de Instagram accounts gezien. Echt heel leuk.

Omdat de boeklancering werd gehouden in een heuse, heerlijke en grote wolwinkel Echtstudio was dat uiteraard zeer verleidelijk om het een en ander mee te nemen.

Hieronder een heerlijke impressie van de wolletjes die ik heb meegenomen en die ik had gekregen. Ze zijn allemaal om te knuffelen! Maar goed ik ga er ook wat mee maken!

XX Lin




voor een gebreid kussen...van Bonthuishouden
voor de zomersjaal uit Puur Haken


Dit zat in de Goodie Bag van Draad en Praat



Heerlijk zacht








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen