woensdag 6 juli 2016

Tentje opzetten

De zomervakantie staat bijna voor de deur en ik krijg zin om naar onze stacaravan te gaan. De stacaravan is voorzien van heel wat luxe (bedden, keuken, badkamer etc). Want manlief houdt niet van kamperen in een tentje, maar mij lijkt het toch ook nog leuk om weer een keer te doen.
Dus ik dacht ik zet een eigen tentje op! Hoe ik daar op kom...lees verder.
Mijn tentje is opgezet
Ik liep laatst door de Albert Heijn en kijk altijd even bij de creatieve tijdschriften en daar keek ik de La Maison Victor in. Ik zag daarin een leuk artikel van Lisanne Multem in staan van de blog Draad en Praat. Ook op Instagram maakte ze er nog een verwijzing van.


Zij verzorgt maandelijks een leuk haakwerkje of een DIY voor de La Maison Victor. En nu stond daar een heel leuk kussen in. In de vorm van een Tipi tent. Heel mooi weer qua styling en kleurtjes, dus ik heb het blad gekocht en ik heb wat heerlijk garen gekocht. Het wordt gehaakt met het By Claire garen. Op de website van Claire Boeter
Helaas hadden ze niet de kleur grijs, dus ben ik voor taupe gegaan. En de kleur wit heb ik vervangen voor de kleur ivoor. Dat had ik nog liggen in mijn voorraad bolletjes en wolletjes.

Nu ben ik wat eigenwijs en ik wilde er geen kussen van maken maar een deurstopper. Ik had bij de kringloop het gelukje dat ik daar voor Eur 0,50 een deurstopper kon kopen. En dan is het 1 plus 1 en ik moet zeggen; het plan is geslaagd.

Mijn tipi-tentje heb ik dus opgezet. Ik ga straks hopelijk lekker genieten van mooi zomerweer en wens jullie ook een mooie zomer toe! En anders wordt het tipi-tentje wellicht een zandzak voor de deur tegen de regen.

XX L

Geen opmerkingen:

Een reactie posten