maandag 31 oktober 2016

Weer wat klaar maar het boodschappenlijstje groeit

Via het gezellige Haakfeest van Crochetaddict ( meer lees je er over op mijn blog in dit bericht ) kregen we een gratis toegangskaartje voor de Breidagen in Zwolle. Een ontmoeting met andere Instagrammers die ook op het Haakfeestje waren stond in de planning en verder uiteraard de beurs over. Niet heel groot, maar oh wat een heerlijke stand met wolletjes allemaal.
Echt de moeite waard om daar te gaan kijken!

Ik ging samen met Evelien op pad. Je kan helemaal los gaan op zo'n beurs, maar ik had voor mezelf een klein boodschappenlijstje opgesteld en ook Evelien had een budget wat ze wilde uitgeven. Want als je dat niet doet, dan sleep je tassen mee naar huis. En thuis....daar ligt al een aardige verzameling wolletjes. Wel heb ik een aantal garens gezien waar ik zeer graag mee aan de slag zou willen gaan. Met name van Yarnz, wat een mooi zacht garen hadden ze daar. Maar ook bij het Wolcafe hadden ze hele toffe patronen met bijpassende wol. Mijn boodschappenlijstje voor de volgende keer heb ik al klaar!

een impressie van wat ik mooi vond / vind

Claire Boeter van By Claire was op de beurs bij de stand van Rits In - Zwolle. Zij had een nieuw gratis haakpatroon op haar site gezet van een Tunische Ton-Sur-Ton sjaal. Het patroon en de link naar een superhandig YouTube filmpje vind je hier .
Echt hele leuke kleurcombi's komen er al voor bij op Instagram. De mijne is ook klaar en ik ben er heel blij mee. Ik heb gekozen voor de kleuren Petrol en Hemelsblauw van de By Claire Softmix (ook wel bekend onder het By Claire 2 garen) en ik heb bij de kwastjes wat zilverkleurige By Claire Sparkle gebruikt.














Ik kreeg de leuke nieuwe shopper van By Claire erbij cadeau
van Rits In.
De toffe labels kocht ik bij De Haakfabriek.
Ik denk dat als veel standhouders dit hadden geweten, dat er zoveel vraag was naar de tunische haaknaalden. ze deze allemaal hadden meegenomen! Binnen een mum van tijd waren ze allemaal op. Gelukkig kon ik ze bij Echtstudio online bestellen. Ik heb gekozen voor de variant die je kunt verlengen met je rondbreidraad. Met een stoppertje maak je er dan een lange tunische haaknaald van. Klik hier om er een te bestellen.

We hadden een gezellige koffie samen met veel van de dames van het Haakfeest en andere Instagrammers. Een zeer geslaagde dag zo. En ook al is mijn boodschappenlijstje / wensenlijstje weer gegroeid....ik heb wel weer wat af. Lijkt me logisch dat er al weer wat klaar ligt! Ik ben namelijk bezig met de Droomdekencal van Wolplein, nog een leuke sjaal uit Puur Haken en er liggen nog genoeg wolletjes te wachten!

Ik verveel me nog lang niet!

XX L






Geen opmerkingen:

Een reactie posten