dinsdag 6 juni 2017

Verzamelen, weggeven en delen...



Ik ben dol op de kringloop. Ik kijk er graag. En meestal kom ik wel met iets terug. Want is dat blik - hierboven op de foto - niet helemaal te gek! Ook hierin moet je uitkijken dat je niet verzand in aankopen waar je niks mee doet. Maar dat is lastig. Ik zie eigenlijk overal wel iets in...op korte of lange termijn. Gelukkig kan ik met de bolletjes die ik er vind soms andere blij maken....of mezelf! Zo vond ik deze geweldige donkerbruine vintage bolletjes onlangs.
Ik zie er wel wat in. Misschien met wat andere kleuren combineren tot een mooie vintage deken...althans dat is het eerst wat in mij op kwam. Wat denk jij bij het zien van deze bolletjes?

 
Bij de vondst van deze bolletjes vond ik tevens een aantal andere bolletjes maar die heb ik verzonden aan iemand op Instagram, die daar mee leuke dingen kan haken om te verkopen voor het goede doel.
Dat sprak mij enorm aan en dus heb ik haar een leuk gevuld doosje toegezonden. Ze kan er vast wat mee. Heb er alleen geen foto van gemaakt...hihi.

Waar ik nog wel een aantal foto's van hem is van de #maakmei fotochallenge die op Instagram gaande was in de maand mei. Best een uitdaging elke dat een foto volgens een bepaald thema, maar wel enorm leuk om te doen. Hier een aantal foto's in wat collages. En een aantal andere foto's kan je teruglezen in mijn blogpost uitdagingen















XX L


1 opmerking:

  1. leuk om te lezen linda en lief dat je wat spulletjes naar Hilda hebt opgestuurd! ik ben ook met iets bezig voor haar (winkeltje van Hannah) het blikje dat je vond met de rozen vind ik erg mooi. hartstikke leuk dat ik je zaterdag zie! liefs esther

    BeantwoordenVerwijderen